11 augusti 2008

godmorgon, eller ja, god förmiddag.
vaknade först halv sju idag, av att min mobil låg och vibrerade, typiskt. ännu bättre att jag sen inte hittade den, men tillslut blev det tyst på skiten. sen väckte pappa mig nio för att jag skulle kolla febern. 38,1, typiskt. men bättre har det blivit! jobbigt om kvällarna när man ska försöka somna bara, host host host.
ringde doktorn, åkte dit, undersökning... stick i fingret, snart blir du bra. WIIIIIIIE! :D nu ska jag satsa på att vila idag och dricka massa vatten&hostmedicin, för nu orkar jag inte det här nå mer. hade tänkt och åka ner på stan nu, men linda tyckte inte vi skulle göra det, kanske bäst så det inte vänder. får ta det en annan dag istället :)
IDAG är det två veckor till skolan börjar, surt. men skönt ändå att få ordning på vardagen igen, och träningen! pfh, har inte tränat på heeeeeela sommaren :S
Nu är mitt rum färdigtapetserat, och jag är riktigt nöjd :) har flyttat tillbaka nu till mitt rum, och så ska vi åka och köpa möbler någon dag ;D.
Hela förra veckan blev det film efter film, så nu har man sett en del =) kollade på "Ladder 49 " igår, jag tycker fortfarande den är himla bra, även fast jag har sett den ett antalgånger nu, väldigt svårt och hålla tillbaka tårarna. Som jag läste någonstans om filmen ;" den prisar våra tappra bandmän i samhället", och det stämmer. När alla andra springer ut, springer de in. där har vi något ni  måste se!
Menmen, magen kurrar, dags för lunch :)
nog för mig, KRAM

/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0