lördag natt

hej bloggen!
det här var riktigt länge sen, två veckor på måndag.
för det första har jag inte haft något att skriva om känner jag, plus att jag har haft annat att göra&tänka på.
för det andra är jag friiisk! eller ja, nästan :). sitter kvar lite hosta, plus att mina lock i öronen(vet inte om jag har skrivit om det) har utvecklats till mellanörsinfektion i ena örat :( kunde knappt sova häromnatten,men nu har jag varit hos farbror doktorn, så är väl bra snart =)
jaa, vad har hänt mer? jag har väl spenderat mkt tid med kompisar, shoppat lite. ska jag vara ärlig orkar jag inte tänka efter vad jag har gjort..
justfan, har varit på ikea en sväng häromdagen för att kika lite vad jag ska inreda mitt rum med, så i morgon ska vi dit och handla :) ska även till min mormor imorgon, där någon släkting skulle ha med sig sin flickvän som enbart pratade spanska. då tyckte dom att jag skulle dit som läser spanska, och jag vet inte hur det kommer gå ;o
och på måndag kör plugget igång, har nu fått reda på vilken klass jag ska gå i och vilka klasskompisar jag kommer ha. kommer nog bli kul :)

har bestämt mig för att nu börja uppdatera min blogg varje dag (okej, försöka). har tänkt mig att imrogon skriva ett inlägg om min sommar, så där har vi nått att se fram emot!

/Vevve

Kommentarer
Postat av: linda

Har du slagit i huvet? först daglig uppdatering av bilddagboken & nu ett blogginlägg? xD

Yey:D:D puss på dig sötis<3

2008-08-24 @ 12:12:44
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0