run forest, run!

sådärja, då var det avklarat.
spang faktist en bit, de va skönt, även fast kondisen är på botten.
jag gick och funderade på en sak när jag gick,
varför gör man det här, igentligen?
dom samlas, tretusen femhundra personer för att löpa/promenera tillsammans.
vadå, klarar man inte av att motionera själv eller?
jag menar, är det för att man ska peppa varandra så räcker det väl ändå med
en person, inte flera tusen!
jag upplevde bara det där som någonting jobbigt, vill jag springa fortare springer jag ju förfan in i personen framför mig.
jaja, ska sluta gnälla nu. det är trots allt inte farlig och testa och se vad man tycker, och jag kom fram till att jag blir lagom peppad av
en träningskompis, eller så tränar jag ensam, går lika bra det :)

nu är jag ganska uttråkad, ska väl ta mig en varm dusch och sen krypa till sängs.
kanske blir en ordentlig natts sömn för en gångs skull :)
men annars kan jag ju alltid sova efter jag har slutat 10.20 imorn :D
pusss


titta, jag fick medalj !
/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0