hostigt värre

japp, det vackra vädret är som bortblåst och så har man blivit sjuk också. great
hosta, huvudvärk, feber, ömhet i hela kroppen, yrsel , ja jag vet inte vad. hade svårt och somna igår, och när jag väl gjorde det så vakna jag av att jag inte andades :S läskigt.

iallafall, vad har hänt sen jag skrev sist.

- som sagt så har det börjat regna 24/7, så några vistelser på badställen är inte ens att prata om, utan istället har det blivit en del film :)
- linda har äntligen kommit hem från sina tre veckor på öland!, har saknat dig . hon och amanda kom hit i lördags och linda sov kvar :) vi var uppe till 5, kanske inte så bra och vända på dygnen så, menmen. men vi skulle säga hejdå till bror min som åkte till mallorca och samtidigt sno en madrass min kusin sov på, för vi orkade inte tumpa upp en luftmadrass (a)

- renoveringen av mitt rum har äntligen påbörjats! igår tömde jag hela rummet, tycker synd om amanda som satt och vänta på mig i tre timmar, haha. nu är det iallafall tomt, och jag bor för tillfället inne hos min bror, som somsagt inte är hemma.

idag har jag bara legat i sängen och kollat på film, ätit glass :) hihi.
först blev det "First Sunday", fast den somna jag till. delvis för att jag inte tyckte den va speciellt bra, men också för att jag är så grymt trött! sen fick jag ett tips av Viktor att "The Shawshank Redemption" (nyckeln till frihet) var en bra film. och jag som är en dramafantast tyckte den var superbra! kan jag verkligen rekomendera, påminner faktist lite smått om "The Green Mile".

Nu ska jag gå och ta en alvedon och ta och lägga mig i sängen och se på "Superhjältarna", vi får se hur mycket jag hinner se innan jag somnar :)
Kram

/ Vevve


Kommentarer
Postat av: linda

tack för din senaste komentar =) du skriver bra du med! Tråkigt att du blivit sjuk gumman. Själv är jag helt tjock i halsen och täppt i näsan, feber nästa? hoppas inte! men du får krya på dig så får vi ses senare i veckan =) Puss&kram

2008-08-05 @ 10:47:37
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0