söndag, min sista dag på lovet

imorgon börjar allvaret.
igår somnade jag klockan halv sex, för det första satt jag här ett tag efter jag kom hem, och sen när jag väl skulle sova så hade jag så mycket i mitt huvud så jag inte kunde somna.
gick upp halv tio, då blev det en kopp te och fixa till sig, sen stack jag till ikea med pappa :) där handla vi en hylla, en spegel och ett nattduksbord till mitt rum. ska även dit någon gång veckan som kommer och köpa soffa, soffbord, kuddar, lampa m.m. och sen äre äntligen klart!
när jag ändå var på ikea passade jag på och fråga vilken åldersgräns dom hade på arbetarna där, fast dom visste inte, men trodde de va 18.. tänk va nice och jobba där :D
när jag kom hem började snickra ihop mitt nattduksbord, ett blödande finger och en hel del sura miner senare var det klart :) händig? jomenvisst.
efter lunch åkte jag hem till mormor med mamma och mostrarna, där några av deras kusiner var( dom har över 50st :o), men idag var det som tur bara 3 stycken där. en av dem hade en flickvän som nästan bara kunde prata spanska, så mormor satt och försöte få mig att prata med henne. hon sa saker som "säg att vi sitter och pratar om gamla minnen" och det enda jag fick ur mig var "öööhm, jag komme rinte ihåg vad det heter". tummen upp för mina kunskaper i spanska (y)
nu sitter jag här, käka nyss lax =) muuuuuuuums. ska väl städa upp lite i mitt rum och ta en dusch innan jag lägger mig framför tvn. och en sak till, blir ju ett inlägg om min sommar idag! så snart uppdaterar jag igen:) puss så länge

/ Vevve

Kommentarer
Postat av: Azzforce fighter of fury

ja vet känslan att gå att lägga sig kl halv 6.. fast ja är en natt människa så jag klarar det :P.

2008-08-27 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0