tisdag

hejhej!
igår blev det inget inlägg, och inte mitt utlovade i förrgår heller..
blev på tok för sen i söndags, och med tanke på att jag skulle upp till skolan dagen efter så tänkte jag att jag skulle skriva dte igår. men icke, eftersom de sa till oss att våra lektioner började idag så fickdet bli stan och köpa block pennor m.m. efter jag hade kommit hem och ätit blev det en trevlig pomenad med madde, och sen vare sängen som gällde, var så himla trött. vakna imorse och kände mig inte ett dugg utvilad, alls. i skolan blev det första dagen med lektioner, fast var bara introduktioner av kurserna.

men nu ska jag träffa linda och gå en sväng med henne :)
och sen när jag kommer hem med nya krafter så ska inlägget om sommaren upp!
btw så börjar jag tjugo i tolv imorgon, så inatt får jag iallafall sova =)

pusss
/ Vevve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0