toorsdá

hejhop, nu är torsdagen snart över den med.
drömde något väldigt underligt inatt, och vaknade tilloch med tidigare än klockan skulle väcka mig :O pigg var jag också, hihi. efter min stressiga cykeltur till skolan hade jag spanska, och sen följde det med historia, naturkunskap/biologi och matte. på matten var energin helt slut, så ärligt talat orkade jag inte anstränga mig för att förstå.
ikväll, eller ja om någon timme bara så ska jag som sagt blodomloppet med mamma. skööönt och röra på sig, blir så pigg av det. har vart ute och gått nu varje dag sen skolan börjat, och på måndag när gymmet öppnar igen äre köpa nytt kort som gäller :) taggad till hundra!

och talalala, imorgon går jag mellan 09.20 - 10.20 !
det kan inte bli bättre, eller jo kanske.

nu ska jag lägga mig framför tvn ett tag innan det bär iväg :)
puss



jag saknar värmen..
/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0