weekend

kom på en sak nu, för ett år sen (första helgen efter att skolan börja) så var ju jag fan på kryssing med maria&lena :),
det var grymt kul, saknar det.

vad har hänt annars då? jo, stressade som vanligt till skolan och kom fram i sista minuten ( tänk att jag alltid ska vara så duktig på att passa tider) och hade en spanskalektion.
jag trivs med min klass, och med skolan och allt :) blev ett bra val!

har degat här nu i två timmar, ska ta och vila ett tag och sen har jag lite skolsaker att fixa.
vet inte vad som händer sen, ska kanske dra på mig löparskorna för en joggingrunda? skulle vara skönt.
får vi se vad vi hittar på till kvällen sen =)
men nu ska jag gå och fixa matten innan jag förskuter det ännu mer(också något jag är väldigt duktig på)


tjohej :)
/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0