8 December

8 December - Grattis till WetterfaN!

Idag stannade jag hemma från skolan. Efter att jag hade varit på spinning/core med Linnéa igår så fick jag extrem huvudvärk, som satt i hela natten iprincip. Vakna fri, trodde jag. När jag hade gått upp började den komma smygandes. Kände mig även hängig osv, så fick bli hemma. Morfar ringde och väckte mig halv tio och sa att han skulle komma och fixa en lampa klockan 10, så jag inte skulle somna om. Men tio över tio ringde han och frågade varför jag inte öppnade, hehe (a)
Annars har det bara blivit andra avenyn och massa tv resten av dagen.

HAHA juste, nu här för någon timme sen skulle min syster ta ner en sak uppe i ett skåp i mitt rum. Eftersom hon är rätt så kort så nådde hon inte upp, och skulle därför visa mig att hon fick lov att hoppa på stolen. Tredje hoppet sa det POFF så braka stolen ihop! Och andreas som låg i min soffa (dem invarderar mitt rum): vakna och ba: vafaan? ^o)
HAHAHaha, jag kunde inte sluta skratta, vad kul det såg ut!

nej nu orkar jag inte mera =) lite bilder kanske?


någon hade visst använt smörpaketet som krigsfält?

hello mrs. vinter :)




min lilla trollunge <3
host, *stolförstörare



love



Kommentarer
Postat av: Astfors

mrs. vinter looks hawt!

2008-12-09 @ 19:12:54
Postat av: vevve

noo, she looks winter! :)

2008-12-09 @ 21:09:04
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Astfors

inom hus med alla dom där kläderna :P... = hawt enligt mig ;)

2008-12-10 @ 11:37:53
Postat av: Virre

hej

2008-12-10 @ 15:17:12
Postat av: vevve

på g till bussen lajksom ;)

hej du viktor!

2008-12-10 @ 17:06:16
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0