December månad

Idag är det den första december, och julkalendern har börjat. Jag småkollade bara litegrann medans jag stod och sminkade mig imorse, så ska ju inte säga så mycket, MEn är det bara jag som tycker att det blir sämre och sämre för varje år?!
Handlade visst om någon pojke(han var stor?) som skickade iväg en inköpslista till tomten istället för sin önskelista.


"Skägget i brevlådan"





mamma har iallafall inhandlat ett väldigt häftigt
.. ja vad heter det? datumsljus får duga :)

Och förutom "datumsljuset" och den dåliga adventskalendern, så har jag fått upp lite julbelysning i rummet, och chockladkalendern var det premiär för idag!


belysning kring spegeln :)

Men nu, dags att ätervända dit jag hör hemma?
Böckerna alltså..
heheh
kramiis

v


Kommentarer
Postat av: Memph

Dom blir fan bara sämre och sämre varje år :P

2008-12-01 @ 22:50:29
Postat av: vevve

ja, eller är det bara vi som blir äldre?

2008-12-02 @ 19:15:23
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Memph

nah, jag blir yngre för varje dag :>

2008-12-02 @ 22:41:10
Postat av: vevve

jagärsåhimlaavundsjuk :(

2008-12-03 @ 18:44:15
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0