Daaaaaaaaator!!

Det här har jag längtat efter så himla länge, ligga i sängen med laptopen framför mig, musiken på, tvn i bakgrunden och tekoppen i handen, kan det bli bättre?
Skulle inte tro det va.
Eller jo, ett trådlöst internet skulle vara grädden på mosen. Kommer väl inom kort får vi hoppas :)

Förutom att jag har åkt runt i hela stan och letat dator hela dagen har jag också fixat till håret nu på kvällen, det blev mörkare och mindre rött. Faktist rätt nöjd :) Får väl slänga upp en bild på det sen.

Imorgon ska jag åka med Martina till TunaPark och shoppa, det ska bli kul! Inte för att jag har sådär väldigt mkt mer pengar att spendera, men iallafall.

Vi ska åka väldigt tidigt imorgon, så jag lär ju sova strax.
Vi hörs imorgon när jag har kommit hem!


my beauty :)



lekte lite med webbcameran
maha

Puss och Kram!





Kommentarer
Postat av: Memph

tihihihi och fniss :D

2008-12-27 @ 00:35:16
Postat av: vevve

haha hehe hihi höhö :)

2008-12-27 @ 00:37:08
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0