Dan före doppare dan

Hallåja!
Lite seg på uppdatering, jag är medveten om det.
Hur som helst, har gått och blivit brunett(rödnett?) sen sist.
Lite ovant kan jag säga, men det ska inte vara kvar länge.
Ska slänga i ljusa slingor när jag har lyckats tvätta ur färgen.


Idag har jag fått upp lite julpynt i mitt rum,
förutom dedär ljuslingorna jag satte upp för några veckor sen.
Mysigt blir det verkligen :)


Imorgon är det julafton!!
Det ska bli jättetrevligt faktist,
och mormors mat, hehe mums.
Tur att jag hann bli frisk och handla alla julklappar,
för visst är det kul att göra folk glada genom att ge dem saker :)
Fast dock svårt när vissa människor inte kan önska sig någonting.

Ska jag vara ärlig så är jag redan tom på ord
Hör av mig!
KRAM




Kommentarer
Postat av: Memph

Tomten var nyss här och ramlade ner och bröt ryggen när han skulle kasta sig ner i skorstenen, så blir nog inte så mycket klappar i år :D:D

2008-12-24 @ 02:51:28
Postat av: Virre

Vi fick en stygg tomte som jagade syrran, nu sitter han i fängelse...btw ja önskade mig dig i julklapp

2008-12-24 @ 11:54:35
Postat av: vevve

Bröt tomten ryggen?!? Därför han aldrig dök upp:( Tur att mami&papi hade laddat upp med lite klappar, ifall att tomten skulle svika i år igen B-)

2008-12-24 @ 20:14:33
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0