Slask

För er som inte märkte det var det snöstorm ute imorse, själv tyckte(trodde) jag bara att det var kul med lite snö, men ändrade mig snabbt när jag gick utanför dörren. Efter sisådär femtio meter upptäckte jag punkterning på framhjulet, men ack var det försent att vända om, låsa cykeln, springa in och hämta pengar för att sedan vänta på en buss. Så jag fick kriga på, med rinnade snö i ansiktet.
I skolan hade vi spanskaprov, som jag tror gick jättebra. Senare när det var dags för biologi gick brandalarmet igång, men grejen var den att jag inte hörde det, för att jag var på toaletten. När jag väl kom ut möttes jag av flockar av människor som gick mot mig (wtf? slutar såhär många lektioner nu?)
"Det är brandalarm!, vart är du påväg?"
"Men mina böcker? De ligger i klassrummet" -host, pluggisvarning

Resten av dagen stank det riktigt vidrig rök på nedersta våningen, för någon hade tydligen lyckats tända på en papperskorg.

Nu när mina fötter äntligen har tinat, så ska jag väl bege mig ut i köket för lite mellis.
Sen blir det historiaplugg resten av dagen.
Puss (K)



REAL LOVE



Kommentarer
Postat av: Azzforce

erkänn det va du som stod och tjyvrökte och råkade tappa ciggen i papperskorgen ?

2008-12-04 @ 23:22:54
Postat av: Virre

Ja vet fan vem pyromanen var

2008-12-04 @ 23:50:14
Postat av: vevve

okeydå :$

And who's the incendiary ;)?

2008-12-05 @ 18:10:55
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Astfors

incendiary?? vad betyder det XD?

2008-12-11 @ 08:17:34
Postat av: vevve

ehm, jag vet inte :$

hitta det inte alls på googleöversätt..lalala

2008-12-11 @ 15:47:26
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0