söndag


Det blev inget inlägg igår som jag lovade, för jag stack iväg på fest sen framåt kvällen.
 

Skulle vilja slänga in bild på saker jag köpte igår, men känner att jag inte orkar det just nu, har faktist precis vaknat.
Kan berätta att jag köpte;
En tunika, ett par leggings, underkläder, och nagelsaker. Och så julklappar till tvillingarna.
Inte mycket, men iallafall något.
Är ganska så deprimerad faktist, jag har inte kunnat shoppat stort på ett halvår, är hel less på min garderob känner jag.
Så nästa studiebidrag kan ni kanske förstå vad det ska gå till.

Det var iallafall jättetrevligt att träffa Martina igår, och också trevligt att träffa några kompisar på festen, som jag aldrig träffar nästan. Och idag ska jag vara med Maria, det var inte igår!
  Men nu ska jag kolla klart på Twilight, som jag inte orkade se klart på inatt, känns lite ovärt när man missar varannan replik för att man är så himla trött.
Men först, lunch!
  Får se om jag kanske skriver ikväll och visar kläderna.

Pussen



Kommentarer
Postat av: Anonym

blev lite brass på festen hörde jag

2008-12-28 @ 21:32:31
Postat av: vevve

brass?

SOM JAG HAR SKRIVIT INNAN, GE FAN I ATT VARA ANONYM!

2008-12-29 @ 00:00:38
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Virre

VEM FAN ÄR BRASSMANNEN? DÖD ÅT DIG DIN JÄVLA KANINKLONARE! säg till om du vet vem de är vevve, ja dödar han dirr

2008-12-29 @ 13:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0