sommartider

hmm, tjenixx :)

yes... i know. Det blev som jag trodde, för det är inte att uppdatera när man skriver två inlägg på lite mer än en vecka, eller hur?
wellwell, idag är det torsdag och solen har varit framme nästan hela dagen :) Mamma ville hitta på någonting så vi tog tåget tidigt imorse till eskilstuna. där gick vi runt i timmar och kolla i affärer och käka god thaibuffé m.m , riktigt mysigt ! :) Det blev till och handla ett supersött linne, en t-shirt, ett par leggings och bodyloition.
När jag kom hem blev de och vila foten ett tag (vettefan vad jag har gjort med den?, men ont göre) och sen sticka iväg till martina, för äntligen är plutten hemma :D Där satt vi och kolla på bilder ffrån hennes resa i finland och så fick jag min parfym hon köpte till mig :)
Sen stack hon till sin älskling och jag var med linda och isabelle, :)

så vad händer imorgon då?, jag ska iaf ta och försöka pallra mig iväg till linda som imorgon åker till öland i över tre veckor ! du kommer vara saknad ska du veta.
men nu är jag hur trött som helst, fick bara 5 h sömn inatt. och ja, jag ska blogga snart igen jag lovar :)!
kraaaaam



linnet : )


/ Vevve


Kommentarer
Postat av: linda

haha min fot mår också dåligt , ;)

Kommer sakna dig VEVVE! du är en av mina bästa vänner<3

2008-07-11 @ 00:49:46
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0