fredag

regnregnregn, kan det bli bättre?
- ja!

idag har det varit en superseg dag . blev väckt av att linda ringde halv tolv ungefär och sen blev det att hoppa in i duschen. som jag sa igår så tänkte jag sticka till henne innan hon åkte, men tyvärr blev det inte så. tur att hon har datorn med sig iaf så man får höra av henne lite :)
gick inte ut på hela dagen idag faktist ;o
isabelle kom och besökte mig idag, de va trevligt faktist, fast att jag somna ^^ och sen när on stack sov jag ännu mer:), haha. sen efter några timmar kom hon tbx och hade syster sin med sig :) då blev det popcorn och jordgubbs saft, mums!
nu stack dom för en halvtimme sen och jag ska alldeles strax sova :)



bild från hamnen i torsdags :)


innan det blir godnatt så måste jag bara ta upp en sak som jag skulle ha tagit upp mkt tidigare. jag vill tacka linda för att hon är/har varit så snäll och hjälpt mig med i stort sett allt på den här sidan :) du är guld <3

Puss
/ Vevve

Kommentarer
Postat av: linda

HAHA berökte.. nu fick jag mig ett gott skratt.

Ingen orsak det vara bara kul & hjälpa till. Du är guld du med! Love u mate<3

2008-07-13 @ 22:15:21
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0