göteborg imorgon!

japp, imorgon bär det av till göteborg, ska bli skönt och komma iväg faktist :)
där borta blir det väl b.l.a universeum, liseberg, shopping och sola&bada och sånt om det blir bra väder :D
och vet ni vad? sen kanske jag drar ner till linda på öland !! iih va kul :D


nu har jag packat klart nästan allt, och hunnit säga hejdå till nattis&isa. Vi kommer nog inte hinna träffas mkt mer under lovet, och inte sen på våra nya skolor heller för den delen :P :/

imorgon sticker vi tidigt, måste upp redan vid sju och duscha och så. Funderar på om det inte är lite onödigt och gå och lägga sig?, har ju ändå ett antal timmar att fördriva i bilen sen. Fast vi får se hur det blir med det, några timmars sömn lär jag ju allt behöva :) Något jag tycker är superskönt är ändå att åka tåg eller buss längre sträckor, okej bil fungerar det också. Fast det beror ju på sällskapet, imorgon har man ju två dryga ungar brevid sig -.- men när man reser långt är det så härligt, för man kan bara sitta och ta det lugnt och se allt susa förbi där ute. Och det är ju bra, för om jag åker till öland kommer jag få spendera sju timmar på en buss, härligthärligt säger jag bara!

nu kommer jag inte blogga på länge, men det kommer gå bra ändå :)
och nu kom jag på att sommarlovet snart är slut ju :|, bara till och njuta av nuet!
Puss&Kram så länge <3

Känn ingen sorg för mig göteborg..?

/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0