Torsdag


hej hallå :)
jag vet, jag ska gå och lägga mig...,snart :)

idag är det torsdag (okej, det var) och vädret har varit på topp. Gick upp ur sängen vid halv elva då syster väckte mig, segt men behövdes. Sen blev det datan och fräscha till sig innan vi stack till farmor och fick pannkakor till lunch och även så fick jag lite sol på mig på hennes balkong (;. Väl hemma låg jag i solen i några timmar där jag somnade ;O ( vette fan omjag fick någon färg ) , och sen blev det dusch, fixa till sig och äta innan bussen tog mig till bäckby :) Där träffade jag amanda och malin med massa kompisar, trevligt trevligt :) Spelade kubb och grejjer. Och nu är jag hemma och funderar på och sova snart :)

igår var det tänkt att jag och linda skulle kolla på filmen juno, har hört att den ska vara bra :) var jäkla taggad, men såklart så hann vi inte se den för dden ladda så segt ^^, men kvällen blev iaf trevlig, vi får kolla på den någon annan dag istället :)

&imorrn då jävlar, power meeet :D!, ska bli himla trevligt och åka ner meed massa kompisar =), sen kanske det blir till attt sova hos amanda sen också, vi får se:)^^..

jaja, nog för den här gången, känner att jag är trött nu.
Må bäst, så hörs vi! <3



/ Vevve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0