Tråkfredag

Hellåhallå,
Jag är lite konstig har jag märkt, ibland får jag ryck och bloggar liite mer ofta, men ibland tappar jag intresset helt.
Men nu kändes det helt perfekt med ett litet inlägg :)

I onsdags hade vi somsagt myskväll hos malin, de va trevligt :), blev "kycklingtacos", kubb, spelet "sant eller falskt" och massa prat, tack för den kvällen! :)

Igår kommer jag faktist inte ihåg vad jag gjorde... jo juste,
hade ställt klockan på 10 så jag skulle komma ut tidigt i solen, men när pappa kom in i mitt rum vid halv och drog upp persiennerna och visa rusket ute stängde jag av klockan och drog täcket över huvudet. Sova är väl ändå för härligt!
När jag äntligen hade lyckats pallra mig upp och gjort iordning mig för gymmet, vad tror ni inte händer då? Jo, solen kommer fram såklart! Då var jag bara tvungen och ta på mig bikinin och lägga mig och sola ett tag^^ Men tillslut kom jag iväg till gymmet, och sen när jag kom hem hade mamma gjort pizza, muuuums :)
Efter det blev det att kolla på "the aviator". Det måste vara en av de segaste filmer jag har sett!, 2h och fyrtio minuter som handla om en psyk kille som flög flygplan^^, tror ni jag somna eller?..
Fast den segaste filmen var nog ändå "doktor zhivago" som jag och linda såg för ett tag sen, 4 h lång! Och inte nog med det sov ju linda iprincip hela filmen^^ Så där låg jag och storböla för mig själv, för sorglig var den..

Idag är det fredag och jag har haft en av de tråkigaste dagarna i mitt liv + att jag har jobbig träningvärk :/, ingen kompis har kunnat hittat på nått så här har jag suttit. Cyklade ner på stan och åt mjukglass och hjälpte syskonen och handla lite kläder, sen har jag kollat på "stockholm boogie", mkt bättre än gårdagens film, men ändå inte så jättebra. Till det blev det smörpopcorn, mörk choklad och jordgubbssaft :D. Nu sitter jag här, jätte trött. Dags för sängen snart tror jag :)

Imorgon blire till och packa inför göteborgsresan, för det bär ju av på söndag :)

Föresten så har jag och linda lagt ner vår pakt om att inte äta b.l.a. godis, chips och läsk under lovet. Okej jag vet, det var jag om bröt den. Men det är skönt att man kan äta om man vill, fast man är ändå inte sugen på godis något mer nu, och det är ju bra :).

Ojoj, blev ett långt inlägg idag.
Och jag lovar inte men kommer nog blogga en gång till iaf innan jag åker, om ja har något att skriva om :) ^^


Enough for this time
sleep well <3

/ Vevve

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA "doktor zhivago" xD

jag säger bara : zzZzZzzZ O__o

2008-07-19 @ 12:09:56
Postat av: linda

ajusste glömde skriva, komentaren var från mig men jag tror du fatta ändå mahaha xD

2008-07-19 @ 12:11:08
URL: http://lindasundell.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0