HeeeeeeeeelGG

goderdagens, allt står bra till hoppas jag?
mmh, nu var det allt några dagar sen jag skrev, onsdags kanske?
har haft himla mycket historia att plugga den här veckan, så tiden har väl helt ekelt inte räckt till.
Seminasrium i torsdags, och tvärgruppsredovsning idag, sammanlagt fyrtio sidor.
Men gudskelov är det över nu!
Men inte får man sluta kriga för det, engelskaprov på måndag med massaMASSA glosor.

Idag slutade vi tolv, blev en sväng in på gymmet och sen hem och tog ett varmt bad. Sen bar det av till grytaaa, alltid trevligt.
Nu ska jag väl sleepa om en stund, så jag orkar pallra mig upp för ännu ett släktkalas imorgon.

Igår vid maten skrattade jag gott åt mina utomjordingar till syskon
linda; mitt huvud låter ihåligt (knackar på skallen)
andreas; du vet att när du var liten hade vi lite ont om pengar, så då sålde vi din hjärna.
Hahaha, vad jag älskar er ibland

Orkar inte kämpa för att hålla mig uppe längre, ska ta och sova!
yeay, och imorn, då hörs vi!
KRAM



Kommentarer
Postat av: Virre

Be my valkyria

2008-11-09 @ 11:34:28
Postat av: vevve

du! jag har faktist fattat vad du menar med det där ordet :P

2008-11-10 @ 19:46:28
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0