ny vecka, nya möjligheter?

TjabbaTjeeeenare
Har blivit dålig på uppdatering, icke so kuil.
Här sitter jag, precis läst klart min bok, som jag har råläst i flera timmar nu.
- Det vill säga allt är precis som vanligt.
Och Linnea har halva sin kvar, bra jobbat stumpan ;)
Jag läste En komikers uppväxt av Jonas Gardell, den var faktist lite bättre än vad jag trodde att den skulle vara.
Han berättar om hur han växte upp i en förort till Stockholm, han var en kille som ville passa in, men det gjorde han aldrig.

Igår var det Farsdag, och såklart var det första jag gjorde att skälla ut pappa min. GREAT. Han fick iallafall lite lotter av mig, så det blev väl peace där tillslut.
Ute hos mormor fick jag köra bil för första gången. Pappa hade inte spänt fast sig och blev lite rädd att han skulle flyga in i rutan när jag tvärbromsade ett antal gånger x) men nu är jag fett taggad att börja köra! måste bara gå på den där evighetslånga kursen först..
Efter det blev det gym där jag sprang som en jävla neger, och plugga engelska halva natten.

Idag slutade vi före elva, skrev provet sista timmen, gick nog ganska bra tror jag.
Eftermiddagen har jag spenderat så slappt som det kan bli, några timmar andra avenyn, och resten till boken. Riktigt härligt : )


i lördags fiterades det bananer hemma hos familjer johansson,
så jag tog med mig några till linda där vi kollade på filmen "Flyga drake"


Nu ska jag se till och komma i säng
Hörs och ses
Puss



Kommentarer
Postat av: Virre

RASIST!

2008-11-10 @ 21:17:27
Postat av: Memph

Du har varit lite slö med inlägg nu ;>

2008-11-11 @ 08:17:25
Postat av: vevve

Du kan vara rasist victor!

Och jaa jag vet att jag har blivit slö på uppdatering :( sadface..

2008-11-11 @ 18:54:33
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Virre

Vevve aka rå rassen :o

2008-11-11 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0