Saturday

HEJSAN!

Väcktes halv två imorse av att Maria ringde mig, och undrade vartfan jag var, "VEVVE SÄG INTE ATT DU LÅG OCH SOV?!"
Vi skulle ha setts på stan klockan ett.
Så det blev ingen stad alls för mig del idag.
Ja, jag är duktig, ja, jag är duktig
Resten av dagen har jag inte gjort någonting speciellt alls. När jag drog upp persiennerna vid halv fyra möttes jag av en vy som började mörkna, åh vad jag längtar till sommar och ljus.
Ikväll kommer Linda hit, och kanske Martina, för det är ju beck på tv! Och popcornen väntar på att bli poppade.

I natt när jag kom hem tog jag mig en dusch innan jag gick till sängs, för jag älskar att lägga huvudet på kudden med blött hår. Men däremot står frisyren åt alla möjliga håll när man vaknar.
Spenderade kvällen igår på gryta, det var jättekul! Tack vare att jag var så trött så blev det mycket skratt, när vi bland annat spelade ett spel som jag inte kommer ihåg vad det heter, men vad kul det var!

Hela denna skolvecka har varit ganska så nice, förutom våra prov vi hade då. För inte gick biologiprovet sådär väldigt bra.
Har haft en hel den inställda lektioner, så dagarna har varit korta. Igår hade vi biologilabb där vi fick disikera kräftor (nästa gång blir det fisk!!!), min fobi vafan. Och i torsdags fyllde lilla Martina stora 16 år! Gick med henne ett tag på stan, och på kvällen hade hon jag och Martin saftkalas hos henne :)

min bror tycker att jag ska skriva grattis till honom som nu äntligen har uppnått lever 80 i WoW, även fast jag är besviken att du inte klararde det tidigare så måste du väl få ett grattis din muskelknutte! ;D



verkar som att någon i familjen inte gillar vanilj?



Kommentarer
Postat av: Memph

Lär ju varit så lagom lätt att skära i kräftor? xD

2008-11-30 @ 17:19:56
Postat av: vevve

Läf ju varit så lagom äckligt :(

2008-11-30 @ 19:09:26
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0