Söndag

Och så ett vanligt inlägg.
Flög upp i sängen imorse när klockan ringde, hello mrs hurtig
Precis som vanligt blev det gym, ett bra tag.
När jag väl skulle hem, jo då snöade det.
Härligt
Omelett, muffinsbak och målning av naglar har resten av dagen bestått av.

Blev kvar i Tillberga lite längre tid är vad jag trodde, kom hem sent igår kväll.
Fredagen var kanonkul! Och igår kom Camilla och Amanda ut, och vi kollade på filmen
Love kills.



MISSA INTE!
På tv ikväll visas en av de bästa filmer jag någonsin har sett
Ladder 49, 21.00 TV4


Kram från mig



Kommentarer
Postat av: Memph

Är det brandmans-filmen du snackade om förut? :P

2008-11-16 @ 17:56:48
Postat av: vevve

jajajaja!

se den! :D

2008-11-16 @ 18:04:16
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0