Tandborste på vift

Igår när jag skulle borsta mina tänder, då insåg jag att tandborsten blev kvar i Tillberga, surt.
Men det löste sig fint ändå.

Sitter nu här med lite lunch, har nyss duschat.
Blev mycket kondition idag, men det är ju det som behövs känner jag.
Och så kollade jag mig en del omkring, brukar jag inte göra. Man kan fan se en hel del lustiga prickar där :P
En kort tjock gubbe som hade keps och en stor hoodtröja(hej, fryser du?), som sen när han skulle stretcha hängde sig i en ribstol så att han inte nådde marken, såg så himla kul ut.
Såg också en tjej med värsta svank där hon sprang där på crosstrainern, en gubbe som gjorde värsta roliga grimarser där han satt och pumpa i magmaskinen och sen var det också någon som gav ifrån sig konstiga ljud (antagligen när han lyfte vikter), fast såg aldrig vem det var, hörde bara stönen.
Hej och välkommen till Friskis och Svettis

Kvar att göra idag har jag;
- Städa rummet
- Plugga litegrann

Sen ska jag också träffa Martina, de var inte igår! Och så ska jag väl kanske kolla igen alla Andra avenyn avsnitt jag har lyckats missa nu under lovet.
Men nu ska jag ta och ta fram en trasa så jag kan damma av rummet, hörs senare!
/ v



Kommentarer
Postat av: Virreboi90

VEVVE UPDATERA BLOGGEN DÅ!

2008-11-04 @ 00:45:30
Postat av: vevve

har tänk gör det ikväll :) för laaaat nu

2008-11-04 @ 17:54:25
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0