whooms.., och så vare helg igen!

finally, veckans höjdpunkt.
kom precis hem från plugget, för idag var tyvärr en sån fredag då vi slutar 15.50.
SURT
men nu förstår jag iallafall det mesta som har med mol att göra, vilket kan vara bra till provet vi har inom en snar framtid.
kemi och biologilabb stod alltså på schemat de tre sista timmarna. Någonting jag inte kommer ihåg vad det heter fick vi odla på biologin, med massa miljögifter i, mahaha.

Nu fick jag order om att springa och köpa vatten,
sen blir det packa och äta innan det bär av till Tillberga.
fiestfiestfiest

KRAM



Kommentarer
Postat av: Memph

jag slutade 16:30. SURT!

2008-11-14 @ 17:07:37
Postat av: Virre

pontus ska dra ett skott på din kudde inatt

2008-11-14 @ 20:15:19
Postat av: linda

älskar dig så mycket!<3. tack för en trevlig kväll<3

2008-11-15 @ 02:23:40
URL: http://lindasundell.blogg.se/
Postat av: vevve

tack själv linda darloo <3

gud vad trevligt victor ;)

OJ VA SUUUUUUUUURT Memph! shit.

2008-11-15 @ 18:54:04
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0