.

Hej igen!
sitter här med... ljust hår.
Idag har jag Städat och jag har Gymmat och jag har Färgat håret, men inte har jag Pluggat matte.
Och just nu sitter jag och tröstäter, och dricker te.
Håret blev extremt ljust med inslag av gult. Ska bo i mösan imorn så jag kan sen kan köpa silvershampoo.
Och skönt vare och få göra av med lite energi på gymmet, en lugnt start.

Och så vill jag tacka linda som alltid hjälper mig med håret! :) även fast det sällan blir som jag önskar men iallafall, inte hennes fel. mehehe. Tur att ingen såg vårat beteende idag på Hemköp heller, hahah.
Fast ändå är jag grymt trött på denne blonderingsproces, snart tar jag mig en svart hårfärg och blir emo.


Nu ska jag platta håret, sen ska vi se om jag kanske gör lite matte eller något sånt innan jag ska sova.

Btw, har bestämt mig för att blogga numera när jag känner att jag har något intressant att skriva om, känns jätteovärt och bara skriva för skrivandes skull och inte få fram någonting intressant alls. Och dessutom har det blivit lite lamt med kommentarer på sista tiden :P
Menmen, that's life.
Och Andra avenyn missa jag idag också, life's great.
Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Memph

Här får du en kommentar :):):):):):)

2008-10-19 @ 23:55:12
Postat av: vevve

wiiiiee!

2008-10-19 @ 23:57:55
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Memph

och en till :D:D:D:D:D:D:D

2008-10-20 @ 00:01:06
Postat av: vevve

aaaawiiiieee :D:D:D

2008-10-20 @ 00:02:37
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0