Patrik 1,5 ,nej 15 var det

Hallådär,
hoppas alla lever?! Får inga livstecken(kommentarer), men däremot beskökare.
Vi får väl iallafall hoppas att ingen har dött.

Vaknade upp stax före ett idag, men steg inte upp fören vid halv två.
Om det är något jag verkligen gillar är det att ligga och halvslumra i sängen, och det är ju sånt man har tid med nu på lovet.
5 dagar återstår det nu, så nåågra till sånna ska vi väl allt hinna med :)
Idag blev det impuslsivt att jag helt plötsligt bestämde mig för att cykla iväg till gymmet, och gott samvete har jag nu må jag säga, fast dock åt jag ju en hel del under bion.
Gick på filmen Patrik 1,5 nu ikväll med mina tjejer, fyfan va kul film! Fick oss riktigt många goda skratt där.
Muuummms med popcorn.

Nu blev jag tipsad om att 2½ men är på tv, och det vill jag inte missa. Ska ta en kopp te och mysa ner mig i soffan, hihi.
Sen kanske man ska rensa garderoben?
Och föresten så tog jag min sista antibiotika-tablett imorse!
mahaha, helgen HEY HO HERE WE GO.
Vi hörs!
Pusselipuuss



Kommentarer
Postat av: linda

det blir röj i helgen!

2008-10-29 @ 01:10:54
URL: http://lindasundell.blogg.se/
Postat av: vevve

vi ska röja ärslet av oss!

2008-10-29 @ 01:27:05
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0