purple, baby

Sitter här och bättrar på mitt för tillfället lila nagellack, med high school musical i bakrunden.
Så synd att man måste få nackspärr för att kunna se tvn när man sitter vid datorn, längtar tills jag ska köpa laptopen!
Sitta i underbara soffan med datorn i knät och kolla på tv sammtidigt låter inte så fel.

Har precis ätit glass med varma blåbär och druckit te till, looove it.
Snart ska jag väl äta och sen vänta in Linnéa, så ska vi göra oss iordning.

Håret ser iallafall okej ut nu(ingen i familjen tkr dte är gult iaf), men imorn blir det att ha i mer färg så det ser toppen ut! (får vi hoppas iaf).

Och skönt äre med helg! Har en del i skolan nästa vecka, bara och kämpa på.
Nej nu ska ni få se en smarrig bild på vad jag åt nyss, sen ger jag mig för idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0