23/9

tjenis
igår blev det inget inlägg, och vem vet varför? jo jag.
hade väl tänk sätta mig efter jag hade pluggat in svenskan, men var så trött så blev värken något plugg eller någon dator, det blev sängen istället :) tror jag somna halv tio, och sen vid halv elva vakna jag, har för mig att klockan ringde och jag trodde jag skulle upp, men jag måste ha drömt.
kanske därför klockan inte ringde imorse! kom påt nu. försov mig nämnligen, måste väl ha vart för jag var där och tryckte igårkväll..
wellwell, dagen börja alltså inge bra alls, var förbannad på mig själv för att jag hade försovit mig och för att jag inte hade pluggat till provet. När jag väl kom till skolan så kom matteläraren fram till mig efter en stund

" Jag måste bara fråga, har du en liten hobby att alltid komma försent till timmarna?"
Jag; jag försov mig faktist..
"Och alla de andra gångerna?"

jag ska få ett slut på det

Dagen flöt på, orientering i rocklunda skogen den här veckan också. gick ju inte precis på 24 min den här gången, utan snarare 48. Fick inspektera våra planktonprover från lögarängen på biologin, isch. Hinnkräktor och blåalger.
svenskaprovet gick förvånadsvärt riktigt bra! så nu är jag glad, tralala
och nu är det mat, bloggar ikväll :)<3

/ Vevve

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du fördubbla tiden :P?? bar aför att skryta och få mig att känna mig bättre så sprang ja orientering i rocklunda skogen på 22 min (A)..snabbast på hela skolan :D

2008-09-23 @ 22:44:18
Postat av: Azzforce fighter of fury

/\-----Min kommentar-----/\

2008-09-23 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0