25 september

goddag! godkväll*
ska ta det lite kort, har nämligen historia att läsa, tyvärr.

tantdoktorn sa till mig idag att det inte var något speciellt att oroa sig för, skulle mått dåligare om det var hjärtmuskelinfektion. så ska väl iallafall ta det lugnt nu innan jag pallrar mig tillbaka till gymmet. får nöja mig med promenader :)

jackan var sluuuuuuut när jag hade tänkt köpa den idag. :( det som fanns tre st i min storlek i måndags..
hälla nästa!
har väl ine hänt så mkt mera, hyftsat okej skoldag, sen en sväng på stan där jag träffa på linda och marcus :)
bakat tigerkaka med syster, och sen nu nyligen laga vi lite middag.
nu ska jag se om jag får bort dennnaa sega huvudvärk innan idol börjar, sen måste jag duscha också innan andra avenyyyn, så blir nog inte mkt mer sitta här idag :)
och imorn blir det troligtvis fest, och sen jobba i garderoben på det tuffa växhusdiscot på lördag ;)
och nästa helg äre dags för nvC fest! :D

tack för mig
pusss



/ Veevvss


Kommentarer
Postat av: Assforce

anske vi träffas på lördag då ;).. ska hänga på en polare som ska va DJ där :)..

2008-09-25 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0