babyy

inte en blekaste vad man ska ha för rubriker längre, så idag fick det bli ett ord ur låten min bror lyssnar på just för stunden.
att han ska ha så jävla hög musik på, jag blir aaarrrggg, iaf om man ska plugga eller sova, fungerar det? nej. för oftast är det inte bra musik, bara massa skrik, om man nu kan kalla det musik.
suck.

min dag började iallafall kanon bra, kom upp i tid och hade massa tid och göra mig klar på, utan att stressa. och kom i tid idag också ;)
förbättring.
hade bara en historialektion på en och en halv timme, och läxförhör var en av sakerna vi gjorde. med tanke på hur sent jag satt och traggla igår så gick detbra. fast jag blir irriterad på sånna frågor där hon skriver en fråga som man ska svara på, och sen vet man med sig att det är en uppgift som man ska ha med egna tankar osv, men hon har liksom inte skrivit med vad det är man ska fundera på? så det blir helt enkelt inte alls mkt skrivet. sickt.
har gått en sväng på stan efter lunchen, hängde med linnéa som skulle lite hit&dit.
jävla jackhelvetet finns ju inte heller, inte på hälla ens. bara en som var för kort i armarna. great.
känner att jag inte mår så himla bra, så ska ta och lägga mig och sova ett tag nu.

pusss

/ Veeronica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0