en torr kaka

imorse var det ingen seg vevve som skulle upp ur sängen, trotts mina fem timmars sömn så starta jag tvn med bums och började dansa till the voice : )
väl på lögarängen fick vi håva djur och växter (varför valde jag nv, vaaaaaarför?!), och öven kolla vattnets ph m.m. jag, jennie och helena kom b.l.a fram till att vi hitta en gråsugga och en buksimmare, de ni ;)
och äntligen är linnéa back in action!
efter lunch blev det mälardagens högskola, någon tråkig tant som stod och visa massa youtube klipp om hur mycket man kunde förstora ett löv --> en cell --> en atom. var så trött så jag missade varannan mening. efter det fick vi info om robotar.
jag tycker själva grejen med robotar är läskigt, vi fick se ett klipp om en mysko robot, som jag även länkar här nere. Det jag tycker är läskigt är att man så gott som kan få en robot att vara som en människa idag, tänk dig själv om det kommer en robot ingående i ditt rum när du ligger och sover? hahaha, vilda fantasier x)

http://www.youtube.com/watch?v=W1czBcnX1Ww

väl hemma nu har jag bakat en torrkaka med systerbyster (okej, den va liiite kladdig, och väldigt god!), och nu sitter jag här bara.. mat snart, sen fixa sig i ordning och sen FEEESST :D

btw äre kulturnatten imorgon,:)

puss och kram




precis som jag sa så hade jag segt och somna igår,
och då hittade jag den här jackan i min garderob!
den är från femman tror jag, och nu är den lite för stor.


biologiexusion på björnön,
glömde bort att berätta att några i min klass hitta två döda
pirajjor!



vår söta lilla silvriga buksimmare

en söt gubbe som gick runt på stan
och spela på sin låda
: )


/ Vevve

Kommentarer
Postat av: Memph

Robotar som kommer in i rummet när man sover, jävlar vilka vilda fantasier du :P du vill inte veta mina =)

2008-09-19 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0