headache

konsversation vid matbordet;

syster kommer hem från hennes bild och form kurs hon går på..

mamma; jaha, vad har ni gjort idag då?
syster; eehmm, vi har målat på staflin!
jag; jag lovar hon kommer bli värsta konstnären snart, nästa picasso
syster; jaa då blir jag riik!
bror; men du vet att de flesta konstnärer inte bli kända fören de har dött? nu får du ta och dö snart så jag och veronica kan få lite pengar :D

en stund senare.
bror; vafan är det här? dom här köttbullarna tänker inte jag käka, dom är ju inte runda!



tjena tjena :) tisdag idag, har haft en riktigt dålig dag, fast vi behöver inte ta det.
hämta brillorna efter skolan, skööönt och kunna se bra! fast har himla ont i huvet nu, men är ju så i början när man inte har vant sig.
när jag kom hem slängde jag mig på soffan och sov i över en timma, fybubblan va härligt. nu är det snart idol så ska väl mysa ner mig i soffan igen :)

imorgon går jag mellan 11.40 till 12.30, ska bara till skolan och få min hightech miniräknare och få veta hur den fungerar. sen skulle jag behöva köpa ett par vantar, aa vi får se vad dagen bjuder på :)
men gud så skönt det ska bli och få sova ordentligt inatt :) igår var mitt huvud så fullt av tankar så jag kunde inte somna fören halv ett tror jag det var.

idag på idrotten fick vi pallra oss till rocklunda för orientering, det tog oss 24 min och hela skiten, vääärt säger jag. men träffade på gamla syon catharina så det var ju trevligt :)

men nu ska jag ta och pallra mig, puuss! =)




folk säger att insidan är viktigast, men det är utsidan som ger insidan en chans /* Mattias Skoog @ Idol 08

/ Vevve

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha ni är galet sköna :)D

2008-09-16 @ 22:28:51
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0