hello there

nu är det strax dags för sängen, ska bara skriva av mig lite först :)
sov ut gaanska ordentligt inatt, med tanke på att jag började 11.40, sköönt. men inte lika skönt och sen komma på att cyklen står i skolan och man blev tvungen att gå? kom ju såklart inte iväg i tid heller, så missa halva matten. bra jobbat.
slutade efter två timmar och tog då sväng på stan, beställde brillorna :) blev de som jag hade bestämt mig för. kommer väl om en och en halv vecka, bara och pina på.
efter middagen stack jag hem till kusinerna och färgade faster mins hår, vilket blev bra =)
nu har jag precis tagit mig en kopp te som vanligt, och sitter här och är förbannad över att msn inte vill fungera ?! :@
menmen, är väl så att jag inte borde sitta vid datorn kanske.. har ju en hel del jag behöver läsa till skolan. nej nu blir jag bara arg påmig själv. får se till och plugga lite imorn, om jag hinner innan silk :)

men nuu äre dags och stänga av den hära saken, vi hörs imorn!
kram på er

/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0