not enought sleep

hallllådär =)
skönt och äntligen vara hemma, eller okej har varit det en timme nu.
riktigt pigg är jag och har gjort av med massa energi på gymmet, rivstart :D
längtar tills de öppnar deras andra lokal ute på rocklunda så det kan bli lite mindre folk, annars är det topppen!

fick inte alls så mkt sömn jag behövde inatt, så första lektionen satt jag mest bara där.
skönt att veckans längsta dag är avklarad, och himla kul och se hur många som var med på idrotten. en stor skillnad mot vad man är van vid från skiljebo..
vi lekte bl.a. en lek jag aldrig har lekt förut, man ska ligga alla i en ring på mage och sen sträcka in armarna och ta tag i andras händer. sen är det några som går och försöker dra ut personerna genom att dra i benen. haha det var kul :)
efter skolan medan jag vänta på malin, så umgicks jag med andra malin och så kom marcus ett tag också :) de var kul och se han, fan på powermeet sist :P
sovmorgon imorn! dags och utnyttja tiden och inte hela tiden gnälla om att jag inte sover ordentligt.
nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det bara mys :)
puss&kram


ååååååre, saknar

/ Vevve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0