Nv 1c - nollning tisdag

HEEEEEEEEEELG :D

kom hem och vad ser jag? jo min spegel sitter faktist uppe! yea, good work dad =) lägger upp bilder i slutet av detta inlägg.
idag fick vi reda på att det är nollning som står på shemat på tisdag efter rudbeckslunken. på sigmatorget dessutom, kan bli kul. och inte fan ska man slingra sig ur =). och Nv c fest till helgen då efter, lär bli kul, eftersom att traditionen lyder att vi ska bli nersupta ;)

hittade en stegräknare allt, och en mp3 dessutom, bara hoppas på att hon blir glad sen också :)

idag har jag ont i min mage :( väl hemma igår efter gymmet körde jag en del situps, kanske blev lite många..

haha min syster är så söt, hon har varit och köpt örhängen idag på stan (hon har nyligen tagit hål) och nu kommer hon här och ska visa mig allting. haha, synd bara att det är över tre veckor tills hon får byta. men som vanligt får hon inte kontakt med mig när jag sitter här och skriver. - jorden anropar vevve

nu ska jag bara plocka upp lite i rummet och sen knäppa lite kort som jag kan lägga in, innan jag uppdaterar detta inlägg :)
ha en toppenhelg!







ursäkta dålig bildkvalité





/ Vevve

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ditt rum ser skit bra ut !!

och du skriver din blogg grymt bra oxå :D<3

2008-09-05 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0