pay it forward

hej igen :)
har ärligt talat blivit beroende av att skriva här i bloggen, iallafall innan det är läggdags. men det är ju kul :)

har inte ens gått utanför dörren idag, hehehe.. inte så bra, skulle behöva röra på mig. ska nog försöka komma iväg till gymmet på tisdag I hope :D
har gnagit in massa engelskaglosor i hjärnan, så nu sitter dem! känns bra och inte ha den där paniken i bakhuvet att man inte har pluggat det man borde, har tyävrr det alltför ofta.

precis som vanligt när det gäller mig och filmer så kommer jag aldrig ihåg om jag har sett filmen om någon nämner en titel, det hände idag med. men som (nästan)alltid kommer linda in och säger att jag har sett den.
det gällde idag med, såg när jag slog över att jag kände igen filmen, men inte strunta jag i och kolla för det :)
den är faktist bra, konstigt nog fällde jag inte en tår trotts allt som händer där i slutet, men ska inte avslöja något nu!

imorgon är måndag, nehä?
och nu ska jag fan ta och sova :)
kram och godnatt <3

/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0