P.S. I Love You

godmorgon, eller goddag? nej, ett hej får blir bra : )

dagen har börjat bra, gick upp halv nio för att pallra mig iväg till gymmet vid öppningsdags.
väl där blev det köra hela kroppen igenom, och sen springa runt 3,5 km. gud så skönt och röra på sig!
hade även sällskap av malin, vilket var trevligt :)
nu är jag hemma, har duschat och precis ätit upp min goda omelett ;D
ska strax se till och bygga ihop min stereo, ska vi se hur jag lyckas med det..

middagen ute igår var ju såklart apgod, så inte kunde man sluta äta.. och sen väl hemma blev det tårta också. så med allt annat som jag dessutom också stoppa i mig igår blve det väldigt mkt mat. jag är lite konstig, på veckorna håller jag mig till nyttig mat, men sen när det väl blir helg släpper jag alla spärrar och stoppar i mig vad som helst, och hur mkt som helst! kan ju inte vara bra..

mamma blev jätteglad för sina paket, så det var ju tur :)
eftersom att regnet vräkte ner hela dagen orkade jag inte hitta på någonting på kvällen, blev film med systerbyster istället. vi hyrde filmen P.S. I Love You. den var faktist bra, fast som vanligt så grät jag en massa :'(. usch, handlar om ett par som är jättekära i varandra och har varit gifta i nio år, och så DÖR han! tänk den grejen, "the love of you're life" dör bara helt plötsligt.

nej nu ska jag ge mig på stereon, vi hörs senare!








lyckokaka på hongkong

/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0