reeeeegn

godmorgon
imorse vaknade jag och hörde ljudet av regn mot fönsterbrädan. istället för att bli deprimerad över det så blev jag aningen glad, jag har redan tagit skolfotto och slipper oroa mig, som jag gissar en del personer gör idag. visst var mitt hår lite småvågigt i måndags av det fuktiga vädret, men vem bryr sig. alla andra år har jag ägnat timmar inför skolfottona,
kläder, smink, hår m.m
i år orkade jag inte lägga ner sån energi på det, kändes waste in time. det fick bli en vanlig t-shirt och kofta över, med mina nyaste jeans, bekvämt och normalt. det ser ju bara sjukt ut om man är för uppfixad.

förövrigt så har jag en del träningvärk idag, men sånt man får ta. blir bättre sen när jag har kommit in i det och kör tre ggr i veckan som jag har tänkt mig :) juste, skulle ju kolla upp hur man effektivast tränar på gym, med tung vikt och några upprepningar eller lättare vikt fast fler upprepningar? skulle vara bra och se vad som blir reslutaten, så man kör rätt efter sina mål =)
idag hittade jag ett par gamla jeans i min garderob, som jag helt enkelt hade glömt bort. så fick bli och dra på sig dom idag. ska se till och rensa min garderob någon dag så kanske man hittar yttligare kläder man har glömt att de ens existerar.
nu om en liten stund när jag har käkat upp mina fischkpinnar måste jag trampa iväg mot skolan för dagens tre lektioner.
senare idag har jag tänkt mig att lägga upp bilder på mitt rum, (anledningen till att det inte har blivit tidigare är för att min pappa är seeeeg och aldrig lyckas borra upp allt han ska på en gång).
men nu äre brådis, måste borsta innan jag sticker iväg!
och en liten hälsning till min sjuka syster som nu har haft feber i två veckor, krya på dig <3
kraaaam

/ Vevve


Kommentarer
Postat av: Linus

Lägg dig breve din sjuka syster och ge henne lite kärlek! :P

2008-09-04 @ 00:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0