rubrik

istället för att gå och lägga mig igår, så slängde jag mig på soffan och tog fram gitarren. under en väldigt lång stund låg jag där och klinga på strängarna med winnerbäck lågt i bakrunden. konstigt nog har jag inte spelat på flera månader, med tanke på att jag innan lovet satt med den varje dag.


jag kom på en lite rolig sak min far fick ur sig igår.
han kom hem från jobbet och rix fm stod högt på i köket, eftersom han verkligen inte gillar den kanalen bad han mig flera gånger att stänga av. men det gjorde jag inte. och så mitt i takidas låt (den här som spelas HELA tiden),så blir det helt plötsligt knäpptyst i radion.
pappa; där dog han..
(förställer mig en man i en studion framför micken som helt plötsligt blir nerdunkad)


nu är det så att jag är intresserad vilka det är som läser min blogg, så läser du det här får du väldigt gärna slänga in en kommentar med ditt namn! eller nej, du mååste : )

/ Vevve

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hihihi, jätte fin blogg <3

Mycket kul att läsa :P

Ses kanske i skolan ;)

Ha det bra <3 PUSS

2008-09-18 @ 15:20:47
Postat av: Assforce

de e nice ja gillar brillerna :)..

2008-09-18 @ 16:07:32
Postat av: linda

maha du VET att ja läser:P

2008-09-18 @ 19:03:45
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0