måndag

hallåhallå
idag har jag gjort något vuxet, eller det tyckte iallafall camilla&amanda. jag gick till banken och öppnade ett sparkonto, inför pensionen.
haha nejdå, ska börja spara pengar, först till en dator och sen får vi se : )
på tal om pengar, drömde om det igår natt tror jag det var. dom hade sänkt studiebidraget med flera hundra, fan vad arg ja var : S

annars så började inte dagen så bra, sov lite för länge, blev stressigt, hade ont i hjärtat, kom försent. det måste bero på att det bara blev 5-6 h sömn inatt med, hade behövt en hel del mer känner jag. jag som var så trött hela kvällen, men just när jag skulle sova så blev jag überpigg! surt
och svinkallt äre ute, vafan tog sommaren vägen?! : (
men nu ända sen jag har kommit hem så har humöret vänt, sikken toppendag : )

nu ska vi se, min helg vare ju visst.
silk i torsdags, de va fan kul! dansa och umgås med trevligt folk : ) fast så jäävla varmt, gaah.
fredag sluta vi tolv så käka spicy och tog en sväng på stan innan linnéa hängde på hem till mig =) på kvällen stack jag med några tjejor till gryta på fest. och på lördag blev det linneas systers inflyttingspartaj :)
trevligt, tack för helgen! :)
men som sagt så fick jag ju inte så mkt sömn, det känns : /

jag har besämt mig för en sak, jag ska ändra designen här på bloggen :) har blivit lite trött på den, så ska se om någon gullig kompis kanske har lust och hjälpa mig någon dag =). ge gärna förslag !

imorgon har jag matteprov, men eftersom att det är matte A jag läser just nu så ska det inte bli några problems får vi hoppas : ) men bli väl till och slumma igenom det senare. just fan, har ju orientering imogron också, fyfan va segt i dne här kylan :S
menmen, nu märker jag att jag börjar säga massa ointressant här. dags och dra sig härifrån : )
puss



/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0