söndag, nu igen?

känns som om det hela tiden är söndag? som att man håller andan alla restrerande dagar i veckan och ska hinna med så mycket saker och samtidigt ha kul, sen helt plötsligt på söndagen andas man ut och samlar ihop sig för yttligare ett andetag.

igår gjorde jag någonting starkt, jag satt inte vid datorn på hela långa dagen. det var väldigt länge sen det hände. utan jag satsade istället på att sova ut ordentligt, ta promenad med syster min och sedan inhandla lite smått och gott inför kvällen. framåt middagen begav jag mig mot gården där vi sedan åkte till växhuset. hela kvällen spenderades i garderoben springande hit och dit och leta jackor. tur att jag hade väskan laddad med nötter, mörk choklad, äpple och vatten, och sällskapet får vi inte heller glömma! tummen upp till er :)
snacka om att man blev trött av det där, och inte minst i huvudet.
"kan jag bara få min väska, jag ska ha smink" gaaah, kan jag inte få strypa dig?
så himla mycket fjortisar på dem där discona, skitlite kläder och skitmycket smink, en vuxen sa till och med "jag som tycker att folk på krogen har lite kläder, men det här är värre". fast iofs ska jag inte säga så mkt, för något år sen sprang jag också på det där, fast med mer kläder på kroppen.
haha, gjorde bort mig lite där också. det kom en kille och skulle ha sin jacka, så jag gav den till honom. så helt plötsligt så skulle han gå iväg med den, och vad anar man inte då? jo, när han väl kommer tillbaka slänger jag såklart ur mig " smaka det gott eller?" och han bara kollade på mig som om jag hade tappat en skruv. för att försäkra oss om att det var en spritflaska han hade i jackan så kollade vi upp det, och vad låg inte där i fickan? jo, en Lanza Urban håvax
sorry lillkillen
fast en kille som hade druckit vart faktist haffad, och det tycker jag var väldigt bra. hur gammal kan han ha varit? 13 kanske, och på ett disco dessutom, moget.

förutom tacosen vi fick därborta så åt jag pizza två gånger igår, fick lite ångest där. fast som tur var så hittade jag en variant av billys pizza i frysdisken, och det var fullkorn :) (Y)

denna söndag har inte varit så där väldigt super seg som söndagar brukar vara, men så brukar det alltid börja. har blandannat sovit ut, legat i soffan i timmar och klippt topparna lite :) kände att det behövdes fräschas upp lite, mitt hår, så då gav jag mig på det själv. blev inte så tokigt :) inte för att det är en så stor skillnad men..
och så får vi se om det blir lite bortfärning av utväx för mig och syster nästa helg kanske :)

precis som har tidigare har sagt så har vi NC fest till helgen, och nu har vi fått reda på att temat är Careers. jag funderar på om jag ska satsa på kontorskariären, skjorta, kjol glasögon och klackar :) låter det som något?

nej, nu ska jag ge mig på och städa lite innan jag ska sätta mig framför böckerna.
har man valt natur, då har man..

puss pusspuss


gårdagskvällens kläder


ett hundra där, fem hundra där
väskor?, ingen koll!
har du tappat din lapp?
nejmen vad synd för dig

men najs musik vardet allt

/ Vevve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0