söndag

goddagenss :)
skönt och sova ut, även fast det blev en aning för länge. har legat nerbäddad i soffan ända sen jag vaknade och kollat på idol, och nu är det strax dax för en dusch. håller på och laddar över bilder också från helgen, får se om jag slänger upp några här.
på fredag stack vi somsagt på fest, trevlig kväll :) linda hängde på hem till mig och sov sen, HAHA alltid lika kul :D

replik ifrån fredagen;
(vi står trängandes framför min spegel och fixar till oss)
L; blablablaa..
V; linda? har du ätit kaviar?
L; va, nej? jag åt precis russin såg du ju?
V; (sniffar) men vänta.. det är PLATTÅNGEN!
mahahha

igår begav jag mig till mina kusiner för och fira kim som nyligen fyllde 16. snart är det min tur också :D tre veckor idag!
senare mot kvällen blev det burgerking och sen sticka ner på stan med tjejerna.
jag skulle ta bussen ner på stan, och var förvånadsvis klar tidigt innan bussen skulle komma. jag satte mig och vänta, länge länge, fröööös. så äntligen när bussen kommer, vad gör den inte? den kör förbi mig och dem som stod där! och det inte för att den inte såg oss, den var full! jag som hade längtat efter en varm buss fick GÅ ner till stan. visst, det är inte långt alls, men vafan det var ju till och med så kallt att det blev rök i luften om man andades. en tjurig veronica var det som gick där, funderade starkt på om man skulle stämma vl, dom vet väl att det är mycket folk som ska ner på kulturnatten, det var inte ens en dragspelsbuss!
wellwell, kom ner till stan tillslut och belv blandannat en fika.

idag har jag lite skolsaker jag nu måste göra, inget "senare" här inte. och ikväll är det andra avenyyyyyn! ska se om det kanske är någon film på tv sen också, har inte haft filmkväll på hur länge som helst :(
men nu är det duschen som väntar, ha det bra :)
kram



fredags



darling

marcus&amanda :)


/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0