trötttis

Lunarstorm måste verkligen sakna mig, har fått fem mejl där det står just det, och det inom loppet av 3 månader. bara för att alla har gått över till bilddagboken hihi, stackarna.

har sett att det fan blev lite skillnad i längden på mitt hår, aningen kortare, men vad gör det? mkt friskare och desutom får vi hoppas det växer lite snabbare nu :)

idag gjorde jag något bra när jag skulle sätta mig och plugga, jag stängde av datorn. brukar nästan aldrig hända, men inte blev det mer plugg för det inte. så nu sitter jag här med trötta ögon och glosorna framför mig..

efter att jagskrev sist har det blivit ÜBERGOD tacos här hemma, kardemuummaa
plus andra avenyn och så parlamentet, som hade säsongstart idag :)

jag skrev ju häromdagen om vad som är mysigt med hösten, och jag har kommit på en sak till. när jag cyklade till skolan i torsdags la jag märke till alla träd som har börjat tappa sina gul/orange/röd/gröna löv. så himla fint! hade lust att ta ett kort, men så blev det icke.

nej nu känner jag att ögonlocken är lie väl tunga, blir fel när jag skriver till och med :S
och imorgon har jag varken någon matte eller kemi, det är väl för underbart.
puss och kram

/ Vejånika
(som dagisbarnen kalla mig, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0