te i stora mängder

godmorgon!
sitter här med en kopp te och tare bara lugnt.
fått tio hela timmars sömn inatt, underbart

idag har jag lite saker och göra, plugga historia och matte, om inte fler ämnen :P. så ska jag städas mitt rum också. hade tänkt och stcika iväg till gymmet idag, men tror vi får ta det imorn istället :)

någon som vet när man får studiebidraget?`jag ligger nämligen back i pengar, mahaha
okej, ingen aning vad jag ska skriva för något nu, och då blir det bara helt onitressanta grejer om jag stannar kvar.
ha det så bra!
puss soch kram

/ Vevski



Kommentarer
Postat av: Azzforce fighter of fury

borde va den 31:a eller den arbets dagen som är efter den 31:a...eller kanske är dene 30:e XD

2008-09-24 @ 14:24:03
Postat av: Memph

Astfors var nära att dra en fail där. 2008-09-30 kommer studiebidraget ;O;O

2008-09-24 @ 16:46:55
Postat av: Amanda

de kmr sista bankdagen i månaden (:

2008-09-24 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0