tjeenis

här sitter en.. glad vevve. happyvevvo :)
kanske är det för att jag redan har börjat pluggat till torsdagens prov och läxförhör, slipper stressen i sista stund och ilskan på mig själv. visst, jag somnade i mitt första försök, men fan inte i det andra ;)
nu kollade jag nyss på idol, och ska ta och duscha nu innan det är andra avenyn.

igår blev det inget bloggande, orkade helt enkelt inte. men kort sagt så sprang jag och linnéa runt på stan på hålet och vad hittar jag inte? JACKAN! :D :D, hihi. sen på kvällen gick jag en promenadis med bror &syster.




jackan :)))

 johansson's 
-gör en oseriös min btw, därför huvet är så extremt runt


hösten gillar vi
idag är det 12 dagar tills jag får ge mig ut på vägarna,
måste börja räkna ner så jag har något att längta efter!

Puss och kram
/ Veevee



Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygg jacka!!

2008-09-30 @ 22:37:33
Postat av: linda

snygg jacka!

2008-09-30 @ 22:53:44
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0