torsdag

gjorde något väldigt dumt imorse, "bara blunda en minut till". det visade sig att den korta minuten blev en timma..
när jag sen skulle upp hade jag ont i halsen, dunkade huvudet och jag var jag helt orklös, gjorde lite frukost och åt det, sen gick jag och la mig igen. lite onödigt att stanna hemma igentligen, men kände verkligen att jag inte skulle orka sätta mig på cykeln och trampa iväg mot ännu en dag fullspäckad med lektioner.
får ladda inför morgondagen, då det är biologiexusion, gud så roligt! not

nu ska jag ta och hoppa in i duschen tror jag : )
puss så länge


/ Vevve


Kommentarer
Postat av: Memph

dunkar huvudet i bordet, värsta psykfallet AHAHAHAHHAHAHAH D::D:D:D:D:D:D

2008-09-18 @ 17:42:59
Postat av: Assforce

pontus nu ska du inte va elak..

2008-09-18 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0