trött tröttare tröttasT

igår gick det inte bra och skriva här i bloggen. förövrigt så är denna dator allmänt störd för jämnan, så var inte en så stor överaskning.
som jag hade tänkt att skriva igår så var jag hos optikern och det var som jag trodde, närsynt. fick emd mig fem bågar hem för prov, och jag tror att jag har bestämt mig för vilka jag vill ha =) har lagt upp en bild på bilddagboken på dem, men vet inte om jag kanske ska slänga upp någon bild med några andra bågar här ?!

har dragit på mig en ny förkylning, roligt.
idag träffades först klassen på djäkneberget och lekte lite, sen rudbeckslunken på fem km. det var seegt, och kund einte springa heller :/ och inget gym blev det heller idag. utan det blev nollning istället!
ska se om jag kan ta det lite kort.
vi blev indelade i lag, och mitt lag hette barbie. då skulle vi göra massa olika saker, bla fisken mot donkens fönster, fråga en främling om massage, låtsas känna en främling och flörta till sig någonting gratis.
efter det blev det vasa, killerboll med en fisk, ta upp äpple och sockerbitar ut vatten vs. mjöl med munnen, mashmallowstävling och klädrepet (bilda en så lång linje av våra kläder). efter det gick vi genom stan med våra sopsäckar runt oss (som vi fick ha när vi inte hade kläder på oss) och nermjölade ansikten. ordentligt blöt var man också, eftersom att de använde vattenpistoler och vattenballongen(okej, vattenfyllda kondomer).
Genom stan skrev vi saker som "NV 3C, SHALALALALALA NV3C!!" och när de tjöt i en pipa skulle vi ner på marken och "be för dem".
det var kul, jävlar vänta bara tills det är vår tur och nolla :D

nuu sitter jag här med mjöl i håret, ska ta mig en dusch. såvmorgon imron :D
tralalala.
pussen





jennie pussade en främling











/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0