pang

hallå
härligaonsdag, sitter här och lyssnar på älskade winnerbäck.
har börjat få ont i huvet nu idag igen, såhär mot kvällen. måste vara brillorna..

vet ni vad som är härligt? att man vaknar upp lite halvt när man har sovit så mkt som kroppen behöver, någon som har upplevt det? de lär ju de flesta har gjort, och det hände mig imorse! ungefär en timme innan jag skulle gå upp, så där blev jag glad :)
i skolan fick ju vi våra miniräknare, har inte förståt så mycket än men helt sjukt är det, anslutingskabel med så man kan ansluta dem till varandra eller till en dator så man kan slänga in spel m.m, haha jaa vad ska man säga, vart är världen påväg.?

efter dennna långa skoldag stack jag ner på stan, var in till ullrika och justera brillorna lite och sen leta vantar, utan resultat! hittar inga svarta stickade någonstas :( påväg till bjurhovda träffa jag marcus ett tag, och sen möta linda och hämta hennes lillebror filip, gullig unge dedär :) blev och käka paj och bara prata, mysigt. har saknardig!
haha, några roliga saker under dagen ;

linda och jag satt helt uppspelt och prata konstant, så plötsligt kika hon ner på golvet på filip, och vad har inte han på huvudet? en lila-rosa barbie balklänning! såg ut som en liten alv där, hahaha :P


linda och jag snacka om att kärlek alltid sårar en tillslut,
L; men nej?
V; johooo! om man är gifta, då dör ju en alltid först!
L; dom ganska dör samtidigt?
V; aa står och skruter varandra eller? killen; "fan hon sköt, fast inte jag"
(någon som förstår?)

fick med mig några saftiga äpplen från hennes äppelträd, och nu har idol börjat!
kram

/ Vevve

Kommentarer
Postat av: linda

HAHA våran humor äger xD

2008-09-18 @ 10:40:47
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0