sweet dreams

hallå igen!
himlans mkt inlägg det blir här nu hela tiden, men nu skriver jag faktist baraför att jag ska ha ngt och göra när jag dricker upp mitt te :) har inte lyckats kommit in i duschen ännu, så det väntar härnäst.

nu är det slut på idol auditions, så nästa som väntar är slutaudition. jag gillar årets startfällt, många grymma artister! fast sen efter att slutaudition är över så brukar idol faktist bli ganska tråkigt :( plus att det bara går på fredagskvällar, och vem sitter inne varje fredag och kollar på idol liksom?! ja inte vet jag, men inte jag iallafall :) fast sammtidigt är det kul att se dem utvecklas.
på tal om tv, på söndag börjar aaandra avenyn! en hel sommar av längtan är äntligen över :) hihi

& jag som hade tänk och plugga lite idag, men icke blev det något sånt.. har sovit massor istället, så vi får väl se hur pass tidigt jag somnar ikväll.

planer för morgondagen, ska vi se.. som sagt himla rolig dag i skolan med biologiexusion, looking forvard to ;) ska ses på lögarängen supertidigt.. yes!
sen på kvällen blir det med ganska stor säkerhet fest minsan, de va inte igår ;D

och nu tog tet sluutt, så blir väl duschen nu :)
puss och godnatt! <3


howie day - collide
(K)

/ Vevve

Kommentarer
Postat av: linda

du är schnyggGG! men din spegel behöver nog putsas lite hehehhe (A) puss på dig

2008-09-18 @ 21:28:28
URL: http://lindasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0